streda 10. júna 2015

Dochádzanie / Wallmart

Od začiatku sme boli upozornený, že to nebude ako minulý rok, že rozvážanie po bazénoch sa už nebude prevádzkovať pre nedostatok ľudí v GHPM.
Aj to tak je včera bol posledný deň kedy som sa odviezol a dnes som si ráno vyberal bike snov :D vo walmarte.


Walmart

  1. Walmart je americká maloobchodná spoločnosť so sídlom v Bentonville, Arkansas, USA, prevádzkujúca reťazec diskontných obchodných domov.
  2. Nájdete tam všetko na čo si spomeniete také americké TESCO s možnosťou do 3 mesiacov vrátiť 
  3. všetko hnuteľné ne spotrebiteľné, čo tam kúpite. Tak isto aj bicykle pred odchodom domov, tam 
  4. môžete vrátiť aj bez udania dôvodu. 
Máte tam z čoho vyberať ale predpokladám, že nik nebude chcieť zbytočne investovať. Najlacnejší 
tam nájdete za niečo okolo 80 dolárov a je plne pojazdný.

Mňa osobne zaujal jeden s cenovkou za rovných 100 myslím, že som vybral dobre. Prikladám aj pár 
foto nech vidíte ako to približne vyzerá.




Jazdí to v pohode je to ľahké akurát do mesta. Denne mám cca 4,3 míle na bazén tak som rád, že mali 
niečo takéto mestské. Už tam sem tam niečo hrkoce ak by to bolo horšie idem to vymeniť :D 
Nebojte sa vrátenia!Aj keď si kúpite hoci čo, čo potrebujete dá sa to kedykoľvek vrátiť do 3 mesiacov.
Nepýtajú sa na dôvod vrátenia proste to zoberú a vrátia peniaze. Spolubývajúci si takto kúpili matrace 
ktoré idú vrátiť, keď dostaneme 2 posteľovú izbu na ktorú čakáme.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára